KIEMELT SZÖVEG
2021-06-04
Programrészvételi adatok
Státuszinformációk
Az Ön vállalkozása előrehaladását figyelembe véve az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmét:
Jelenlegi státusza szerint a projekt megvalósítás 5. és 9. hónapja között van. Az MVA, illetve a Magyar Államkoncstár felé történő jelentéstételi kötelezettségeire vonatkozóan külön tájékoztatást küldünk az esedékes határidő előtt.
Következő lépések
2. időközi beszámoló a 9. hónapban esedékes a MÁK felé a projekt előrehaladására vonatkozóan. Kérjük a szükséges adatokat rögzítse a Magyar Államkincstár elektronikus ügyintézési felületén az 5-8. hónapról. Erről az idászakról kifizetési kérelem benyújtása nem szükséges. http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/nem-lakossagi-ugyfelek/vallalkozova_valas_tamogatasa_ginop
Összesített értékelés
A Vállalkozás létrehozását megelőző időszakban lezajlott képzési és tanácsadási folyamat során alkalmunk nyílt a vállalkozó felkészültségének, illetve a vállalkozás megalapozottságának értékelésére. Ezek a mérföldkövek kiemelten a kompetencia-méréshez és az üzleti terv értékeléshez kapcsolódnak. A nyomonkövetési tevékenységünk hatékony elvégzése érdekében a vállalkozásokat különböző kategóriákba soroltuk. A kompetencia-mérés és üzleti terv értékelés alapján az Ön vállalkozás a „bronz” kategóriába esett, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás indításához megfelelő szintet ért el, de a vállalkozás fenntartása és a támogatott projekt sikeres lezárása érdekében fokozott együttműködésére számítunk, különös tekintettel az adatszolgáltatási és jelentéstételi kötelezettségeire. Ezek teljesítése alapján lehetősége nyílik magasabb (ezüst, arany) kategóriába kerülni a következő mérföldkő elérésekor, ami közös érdekünk, hiszen a vállalkozás eredményes működése és az ehhez kapcsolódó támogatás lehívása közös célunk.
Projekthat_1
A konzorcium mentorálási tevékenysége során ellenőrzi a Nyomonkövetési jelentésekben beérkező adatokat, információkat. Az ellenőrzés alapján küldött visszajelzés segítséget nyújthat a projektmegvalósításban nehézségekbe ütköző vagy “elakadt” jelentkezőknek a szükséges változtatások, esetleg újratervezés elvégzéséhez. Emiatt különösen fontos, hogy minden érintett valós adatokat szolgáltasson az űrlapon. Az ellenőrzés eredménye az Ön jelentése vonatkozásában: A korábbi pandémiás korlátozások miatt akadályoztatott volt a személyes jelenléttel történő – jelenléti mentorálás. A Mentorok kezdeményezni fogják a jelenléti mentorálási alkalmakon történő megjelenést, melyhez kérjük együttműködését.
Az 5. hó végi adatbekérés és a későbbi, 12. hó végi adatbekérés koordinálása központilag történik, a projekthatékonysági jelentések tartalmainak összeállítása nem része a mentorálásnak. A mentorálás szakmai tartalma kötött, az link alatti felületen megtekinthető.
https://www.segitunkinditani.hu/mentoralas-szakmai-tartalma/
Kérjük, a már kitöltött 5. havi adatbekérést tekintse át és amennyiben teljes körűen kitöltötte jelezze az űrlap alján található jelölőnégyzet bekattintásával, hogy végzett a tartalom feltöltésével és a Konzorcium ellenőrizheti a tartalmakat, a beküldött tartalmak alapján elemezheti, értékelheti a terv adatokat és így készíthetőek a projekthatékonysági visszajelzést jelentő szakmai észrevételek, instrukciók. https://www.segitunkinditani.hu/projektidoszak-adatbekeres/
Az adatbekérő online űrlap alatt egy nézetet tettünk elérhetővé. Itt Ön is úgy látja a beérkezett adatait, ahogyan a szakértőink, munkatársaink, akik ellenőrzik, elemzik a beérkezett adatokat. Láthatóvá tettük szövegbuborékokban az ellenőrzési szempontokat. Célunk, hogy folyamatosan tudjunk a beérkező adatokon alapuló együttgondolkodást és így megfelelő szakmai támogatást biztosítani a vállalkozásának első üzleti évei alatt. Célunk, hogy ebben az időszakban a legjobb döntéseket tudja meghozni vállalkozóként.
2021-06-04
KIEMELT SZÖVEG
2022-01-28
Programrészvételi adatok
5. havi adatbeküldés: 2021.03.09. 23:00:43 12. havi adatbeküldés: Nem küldte be a 12. havi tényadatokat, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük! ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.03.22. 19:59:41
Státuszinformációk
Az Ön vállalkozása előrehaladását figyelembe véve az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmét:
Jelenlegi státusza szerint a 12 hónapos projekt lezárult, a záró beszámoló és kifizetési igénylés még nem került benyújtásra.
Következő lépések
Záró beszámoló és kifizetés igénylés benyújtása az 13. hónapban esedékes a MÁK felé a Támogatás felhasználására vonatkozóan Kérjük, a szükséges adatokat rögzítse a Magyar Államkincstár elektronikus ügyintézési felületén a projektmegvalósítás 9-12. hónapjára vonatkozóan. http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/nem-lakossagi-ugyfelek/vallalkozova_valas_tamogatasa_ginop
Összesített értékelés
A nyomonkövetési tevékenységünk hatékony elvégzése érdekében a vállalkozásokat különböző kategóriákba soroltuk. A kompetencia-mérés és üzleti terv értékelése alapján egy kiinduló pontszámot és kategória-besorolást kaptak a Vállalkozók. Az Ön vállalkozásának megítélését az első Projekthatékonysági jelentésben közöltük.
Az elmúlt időszakban az értékelés során az együttműködési hajlandóságot vizsgáltuk a meghirdetett online és személyes konzultációkkal kapcsolatos részvételi szándék jelzése és a tényleges részvétel alapján, illetve az e-learning kurzusok látogatását. Ezen túlmenően értékeltük az esedékes dokumentumok határidőre történő beérkezését: a Magyar Államkincstár felé az időközi beszámoló/kifizetés igénylés, az MVA Konzorcium felé a nyomonkövetési jelentés benyújtását. Amennyiben ezekben hiányosságot tapasztaltunk (nem érkezett be vagy értékelhetetlen volt), úgy pontlevonásra került sor.
A fenti szempontok alapján Ön az “EZÜST” kategóriába esett, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás indításához jó szinvonalon teljesített, a vállalkozás fenntartása és a támogatott projekt sikeres lezárása érdekében továbbra is számítunk együttműködésére, különös tekintettel az adatszolgáltatási és jelentéstételi kötelezettségei terén.
Amennyiben az előző időszakhoz képest javított a pontszámán, gratulálunk Önnek, és kívánjuk, hogy a következő időszakban magasabb kategóriát tudjon lépni! A megszerzett pontjaihoz hozzáadódnak a következő időszakban hasonló módon megszerezhető pontok, és lehetősége nyílik a magasabb kategóriába lépésre.
Projekthat_1
KIEMELT SZÖVEG
2022-05-03
Programrészvételi adatok
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
80,1666666666667 | EZÜST Pontszámváltozás az előző jelentésben szereplőhöz képest: 3
Programrészvételi adatok
2022-05-02 21:00-kori adatok alapján:5. havi adatbeküldés: 2021.03.09. 23:00:43 12. havi adatbeküldés: Nem küldte be a 12. havi tényadatokat, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük! ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.03.22. 19:59:41 Támogatott projekt utáni szükségletfelmérés: Nem küldte be a támogatott projekt utáni szükségletfelmérés online űrlapot, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük!
Projekthat_1
KIEMELT SZÖVEG
Programrészvételi adatok
Státuszinformációk
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
80 | EZÜST Pontszámváltozás az előző jelentésben szereplőhöz képest: 3
Projekthat_1
2022-05-12 20:00-kori adatok alapján:5. havi adatbeküldés: 2021.03.09. 23:00:43 12. havi adatbeküldés: Nem küldte be a 12. havi tényadatokat, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük! ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.03.22. 19:59:41 Támogatott projekt utáni szükségletfelmérés: Nem küldte be a támogatott projekt utáni szükségletfelmérés online űrlapot, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük!
A projektidőszak-adatbekérés űrlapon rögzített 5. havi adatok beérkeztek, viszont a kitöltés nem volt teljeskörű.
Fontos, hogy a kitöltéskor szerepeltesse az üzleti terve szerinti adatokat, valamint a már működő vállalkozására vonatkozó tényleges adatokat.
Javasoljuk az adatlap pontos kitöltését, hiszen csak abban az esetben tudunk valid visszajelzést adni. Elsődleges célunk, hogy a projektidőszak alatt segítsük kezdő vállalkozóinkat, és amennyiben problémájuk merül fel, arra megoldási javaslatokat tegyünk. A projektidőszak–adatbekérés űrlapon rögzített 5. havi adatok beérkeztek az MVA rendszerébe. Sajnos, az üzleti tervben rögzített bevételektől nagy mértékben eltérnek a tényleges pénzügyi adatok. A projekt hátra lévő időszakában a bevételek újratervezésére van szükség, ezért kérjük, vegye fel mentorával a kapcsolatot!
1. Pénzügyi elemzés – Tényleges értékesítési bevételek az elmúlt 5. hónapban / módosított tervezett bevételek a következő 7 hónapban 5. havi jelentés esetén /, havi bontásban táblázatban a 4-12. hónapig terjedő időszakra is szükséges bevételeket terveznie!
2. Pénzügyi elemzés – Üzleti tervben meghatározott Egyéb bevételek – Támogatás összege (Ft) esetében a teljes igényelt támogatási összeget szükséges megadnia.
3. Pénzügyi elemzés – Ténylegesen realizált Egyéb bevételek – Támogatás összege (Ft) esetében az eddig ténylegesen kapott támogatás összegét szükséges feltüntetnie.
4. Tervezett működési költségek az elkövetkező 1 évben – Személyi jellegű ráfordítások; Állandó költségek és Változó (fajlagos) költségek nem kerültek kitöltésre!