KIEMELT SZÖVEG
2021-06-04
Programrészvételi adatok
Státuszinformációk
Az Ön vállalkozása előrehaladását figyelembe véve az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmét:
Jelenlegi státusza szerint a projekt megvalósítás 9. és 12. hónapja között van. Az MVA, illetve a Magyar Államkincstár felé történő jelentéstételi kötelezettségeire vonatkozóan külön tájékoztatást küldünk az esedékes határidő előtt.
Következő lépések
2. sz. nyomonkövetési jelentés feltöltése a 12. hónapban esedékes az MVA rendszerébe:
A támogatott vállalkozás működésével kapcsolatos információkat a nyomonkövetési jelentésben mutatja be a vállalkozó az MVA felé, előre megadott sablon alapján. A szükséges adatokat az E-ügyintézés felületünkön, a bejelentkezést követően a nyomonkövetés menüpontban kérjük rögzíteni.
Záró beszámoló és kifizetés igénylés benyújtása az 13. hónapban esedékes a MÁK felé a Támogatás felhasználására vonatkozóan
Kérjük a szükséges adatokat rögzítse a Magyar Államkincstár elektronikus ügyintézési felületén az 9-12. hónapra vonatkozóan.
http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/nem-lakossagi-ugyfelek/vallalkozova_valas_tamogatasa_ginop
Összesített értékelés
A Vállalkozás létrehozását megelőző időszakban lezajlott képzési és tanácsadási folyamat során alkalmunk nyílt a vállalkozó felkészültségének, illetve a vállalkozás megalapozottságának értékelésére. Ezek a mérföldkövek kiemelten a kompetencia-méréshez és az üzleti terv értékeléshez kapcsolódnak. A nyomonkövetési tevékenységünk hatékony elvégzése érdekében a vállalkozásokat különböző kategóriákba soroltuk. A kompetencia-mérés és üzleti terv értékelés alapján az Ön vállalkozás a „bronz” kategóriába esett, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás indításához megfelelő szintet ért el, de a vállalkozás fenntartása és a támogatott projekt sikeres lezárása érdekében fokozott együttműködésére számítunk, különös tekintettel az adatszolgáltatási és jelentéstételi kötelezettségeire. Ezek teljesítése alapján lehetősége nyílik magasabb (ezüst, arany) kategóriába kerülni a következő mérföldkő elérésekor, ami közös érdekünk, hiszen a vállalkozás eredményes működése és az ehhez kapcsolódó támogatás lehívása közös célunk.
Projekthat_1
A konzorcium mentorálási tevékenysége során ellenőrzi a Nyomonkövetési jelentésekben beérkező adatokat, információkat. Az ellenőrzés alapján küldött visszajelzés segítséget nyújthat a projektmegvalósításban nehézségekbe ütköző vagy “elakadt” jelentkezőknek a szükséges változtatások, esetleg újratervezés elvégzéséhez. Emiatt különösen fontos, hogy minden érintett valós adatokat szolgáltasson az űrlapon. Az ellenőrzés eredménye az Ön jelentése vonatkozásában: A korábbi pandémiás korlátozások miatt akadályoztatott volt a személyes jelenléttel történő – jelenléti mentorálás. A Mentorok kezdeményezni fogják a jelenléti mentorálási alkalmakon történő megjelenést, melyhez kérjük együttműködését.
Az 5. hó végi adatbekérés és a későbbi, 12. hó végi adatbekérés koordinálása központilag történik, a projekthatékonysági jelentések tartalmainak összeállítása nem része a mentorálásnak. A mentorálás szakmai tartalma kötött, az link alatti felületen megtekinthető.
https://www.segitunkinditani.hu/mentoralas-szakmai-tartalma/
Kérjük, a már kitöltött 5. havi adatbekérést tekintse át és amennyiben teljes körűen kitöltötte jelezze az űrlap alján található jelölőnégyzet bekattintásával, hogy végzett a tartalom feltöltésével és a Konzorcium ellenőrizheti a tartalmakat, a beküldött tartalmak alapján elemezheti, értékelheti a terv adatokat és így készíthetőek a projekthatékonysági visszajelzést jelentő szakmai észrevételek, instrukciók. https://www.segitunkinditani.hu/projektidoszak-adatbekeres/
Az adatbekérő online űrlap alatt egy nézetet tettünk elérhetővé. Itt Ön is úgy látja a beérkezett adatait, ahogyan a szakértőink, munkatársaink, akik ellenőrzik, elemzik a beérkezett adatokat. Láthatóvá tettük szövegbuborékokban az ellenőrzési szempontokat. Célunk, hogy folyamatosan tudjunk a beérkező adatokon alapuló együttgondolkodást és így megfelelő szakmai támogatást biztosítani a vállalkozásának első üzleti évei alatt. Célunk, hogy ebben az időszakban a legjobb döntéseket tudja meghozni vállalkozóként.
2021-06-04
KIEMELT SZÖVEG
2022-01-28
Programrészvételi adatok
5. havi adatbeküldés: 2021.03.10. 18:56:25 12. havi adatbeküldés: 2021.12.20. 21:34:50 ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.03.22. 21:59:02
Státuszinformációk
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
A nyomonkövetési tevékenységünk hatékony elvégzése érdekében a vállalkozásokat különböző kategóriákba soroltuk. A kompetencia-mérés és üzleti terv értékelése alapján egy kiinduló pontszámot és kategória-besorolást kaptak a Vállalkozók. Az Ön vállalkozásának megítélését az első Projekthatékonysági jelentésben közöltük.
Az elmúlt időszakban az értékelés során az együttműködési hajlandóságot vizsgáltuk a meghirdetett online és személyes konzultációkkal kapcsolatos részvételi szándék jelzése és a tényleges részvétel alapján, illetve az e-learning kurzusok látogatását. Ezen túlmenően értékeltük az esedékes dokumentumok határidőre történő beérkezését: a Magyar Államkincstár felé az időközi beszámoló/kifizetés igénylés, az MVA Konzorcium felé a nyomonkövetési jelentés benyújtását. Amennyiben ezekben hiányosságot tapasztaltunk (nem érkezett be vagy értékelhetetlen volt), úgy pontlevonásra került sor.
A fenti szempontok alapján Ön az “EZÜST” kategóriába esett, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás indításához jó szinvonalon teljesített, a vállalkozás fenntartása és a támogatott projekt sikeres lezárása érdekében továbbra is számítunk együttműködésére, különös tekintettel az adatszolgáltatási és jelentéstételi kötelezettségei terén.
Amennyiben az előző időszakhoz képest javított a pontszámán, gratulálunk Önnek, és kívánjuk, hogy a következő időszakban magasabb kategóriát tudjon lépni! A megszerzett pontjaihoz hozzáadódnak a következő időszakban hasonló módon megszerezhető pontok, és lehetősége nyílik a magasabb kategóriába lépésre.
Projekthat_1
KIEMELT SZÖVEG
2022-05-03
Programrészvételi adatok
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
86,3333333333333 | ARANY Pontszámváltozás az előző jelentésben szereplőhöz képest: 6
Programrészvételi adatok
2022-05-02 21:00-kori adatok alapján:5. havi adatbeküldés: 2021.03.10. 18:56:25 12. havi adatbeküldés: 2021.12.20. 21:34:50 ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.03.22. 21:59:02 Támogatott projekt utáni szükségletfelmérés: Nem küldte be a támogatott projekt utáni szükségletfelmérés online űrlapot, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük!
Projekthat_1
KIEMELT SZÖVEG
Programrészvételi adatok
Státuszinformációk
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
86 | ARANY Pontszámváltozás az előző jelentésben szereplőhöz képest: 6
Projekthat_1
2022-05-12 20:00-kori adatok alapján:5. havi adatbeküldés: 2021.03.10. 18:56:25 12. havi adatbeküldés: 2021.12.20. 21:34:50 ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.03.22. 21:59:02 Támogatott projekt utáni szükségletfelmérés: Nem küldte be a támogatott projekt utáni szükségletfelmérés online űrlapot, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük!
A projektidőszak-adatbekérés űrlapon rögzített adatok vizsgálatát elvégeztük, a vállalkozási tevékenysége a tervezett ütemben halad. A projektidőszak – adatbekérés űrlapon rögzített 12. havi adatok beérkeztek, viszont a kitöltés nem volt teljeskörű.
Fontos, hogy a kitöltéskor szerepeltesse az üzleti terve szerinti adatokat, valamint a már működő vállalkozására vonatkozó tényleges adatokat.
Javasoljuk az adatlap pontos kitöltését, hiszen csak abban az esetben tudunk valid visszajelzést adni. Elsődleges célunk, hogy a projektidőszak alatt segítsük kezdő vállalkozóinkat, és amennyiben problémájuk merül fel, arra megoldási javaslatokat tegyünk. A projektidőszak–adatbekérés űrlapon rögzített 5. havi adatokból azt a következtetést tudjuk levonni, hogy a vállalkozása a terveknek megfelelően működik, tevékenységéből származó árbevétele az üzleti tervben foglaltak szerint alakul, beavatkozásra nincs szükség.
A projektidőszak–adatbekérés űrlapon rögzített 12. havi adatokból azt a következtetést tudjuk levonni, hogy a vállalkozása a terveknek megfelelően működik, tevékenységéből származó árbevétele az üzleti tervben foglaltak szerint alakul, beavatkozásra nincs szükség.
1. Pénzügyi elemzés – Bevételi terv – Egyéb bevételek – Ténylegesen realizált Egyéb bevételek – Támogatás összege (Ft) adatmezőben az adatlap kitöltéséig megérkezett, ténylegesen folyósított támogatási összeget szükséges feltüntetni.
2. A Költségek, ráfordítások kapcsán az átalány költség felhasználása nem került bemutatásra.
12. havi adatbekérés:
1. Tényleges értékesítési bevételek az elmúlt 5. hónapban / módosított tervezett bevételek a következő 7 hónapban 5. havi jelentés esetén /havi bontásban táblázatban a 12. hó bevétele nem került megadásra.
2. Egyéb bevételek – Ténylegesen realizált egyéb bevételek – Támogatás összege (Ft) esetében a kitöltésig kézhez kapott támogatási összeget szükséges feltüntetni.
3. Felhívjuk a figyelmét, hogy Beruházások, felújítások költsége a támogatás terhére nem elszámolható!
4. Pénzügyi elemezés – Költségek, ráfordítások – Tervezett működési költségek az elkövetkező 1 évben – a) Személyi jellegű ráfordítások – tényleges adatok nem kerültek kitöltésre.
5. Pénzügyi elemezés – Költségek, ráfordítások – Tervezett működési költségek az elkövetkező 1 évben – Változó (fajlagos) költségek tényleges adatok nem kerültek kitöltésre.