Jelen megkeresésünk a vállalkozás létrehozása utáni időszakban kerül egyedileg megformálásra Önnek az MVA Konzorciuma részéről. Célunk, hogy szakmailag támogatást nyújtsunk, és segítsük továbbra is az egyes teendők szakszerű és jogszerű elvégzését. Kérjük, tekintse meg észrevételeinket.
2021-03-24 Programrészvételi adatokA GINOP-5.1.9 program egyik kimenete a létrehozott vállalkozás. Az uniós forrásfelhasználása igazolásaként az Európai Bizottság számára adatszolgáltatás keretében szükséges eljuttatnunk az Ön egyéni helyzetére vonatkozó információkat. Arra az időszakra, amikor a vállalkozás bejegyeztetése megtörténik. Kérjük, töltse ki az ESZA kimeneti adatokat bekérő online űrlapot.
Státuszinformációk Következő lépések Összesített értékelés Projekthat_1KIEMELT SZÖVEG
2021-06-04
Programrészvételi adatok
Státuszinformációk
Az Ön vállalkozása előrehaladását figyelembe véve az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmét:
Jelenlegi státusza szerint a projekt megvalósítás 5. és 9. hónapja között van. Az MVA, illetve a Magyar Államkoncstár felé történő jelentéstételi kötelezettségeire vonatkozóan külön tájékoztatást küldünk az esedékes határidő előtt.
Következő lépések
2. időközi beszámoló a 9. hónapban esedékes a MÁK felé a projekt előrehaladására vonatkozóan. Kérjük a szükséges adatokat rögzítse a Magyar Államkincstár elektronikus ügyintézési felületén az 5-8. hónapról. Erről az idászakról kifizetési kérelem benyújtása nem szükséges. http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/nem-lakossagi-ugyfelek/vallalkozova_valas_tamogatasa_ginop
Összesített értékelés
A Vállalkozás létrehozását megelőző időszakban lezajlott képzési és tanácsadási folyamat során alkalmunk nyílt a vállalkozó felkészültségének, illetve a vállalkozás megalapozottságának értékelésére. Ezek a mérföldkövek kiemelten a kompetencia-méréshez és az üzleti terv értékeléshez kapcsolódnak. A nyomonkövetési tevékenységünk hatékony elvégzése érdekében a vállalkozásokat különböző kategóriákba soroltuk. A kompetencia-mérés és üzleti terv értékelés alapján az Ön vállalkozás a „bronz” kategóriába esett, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás indításához megfelelő szintet ért el, de a vállalkozás fenntartása és a támogatott projekt sikeres lezárása érdekében fokozott együttműködésére számítunk, különös tekintettel az adatszolgáltatási és jelentéstételi kötelezettségeire. Ezek teljesítése alapján lehetősége nyílik magasabb (ezüst, arany) kategóriába kerülni a következő mérföldkő elérésekor, ami közös érdekünk, hiszen a vállalkozás eredményes működése és az ehhez kapcsolódó támogatás lehívása közös célunk.
Projekthat_1
A konzorcium mentorálási tevékenysége során ellenőrzi a Nyomonkövetési jelentésekben beérkező adatokat, információkat. Az ellenőrzés alapján küldött visszajelzés segítséget nyújthat a projektmegvalósításban nehézségekbe ütköző vagy “elakadt” jelentkezőknek a szükséges változtatások, esetleg újratervezés elvégzéséhez. Emiatt különösen fontos, hogy minden érintett valós adatokat szolgáltasson az űrlapon. Az ellenőrzés eredménye az Ön jelentése vonatkozásában: A korábbi pandémiás korlátozások miatt akadályoztatott volt a személyes jelenléttel történő – jelenléti mentorálás. A Mentorok kezdeményezni fogják a jelenléti mentorálási alkalmakon történő megjelenést, melyhez kérjük együttműködését.
Az 5. hó végi adatbekérés és a későbbi, 12. hó végi adatbekérés koordinálása központilag történik, a projekthatékonysági jelentések tartalmainak összeállítása nem része a mentorálásnak. A mentorálás szakmai tartalma kötött, az link alatti felületen megtekinthető.
https://www.segitunkinditani.hu/mentoralas-szakmai-tartalma/
Kérjük, a már kitöltött 5. havi adatbekérést tekintse át és amennyiben teljes körűen kitöltötte jelezze az űrlap alján található jelölőnégyzet bekattintásával, hogy végzett a tartalom feltöltésével és a Konzorcium ellenőrizheti a tartalmakat, a beküldött tartalmak alapján elemezheti, értékelheti a terv adatokat és így készíthetőek a projekthatékonysági visszajelzést jelentő szakmai észrevételek, instrukciók. https://www.segitunkinditani.hu/projektidoszak-adatbekeres/
Az adatbekérő online űrlap alatt egy nézetet tettünk elérhetővé. Itt Ön is úgy látja a beérkezett adatait, ahogyan a szakértőink, munkatársaink, akik ellenőrzik, elemzik a beérkezett adatokat. Láthatóvá tettük szövegbuborékokban az ellenőrzési szempontokat. Célunk, hogy folyamatosan tudjunk a beérkező adatokon alapuló együttgondolkodást és így megfelelő szakmai támogatást biztosítani a vállalkozásának első üzleti évei alatt. Célunk, hogy ebben az időszakban a legjobb döntéseket tudja meghozni vállalkozóként.
2021-06-04
KIEMELT SZÖVEG
2022-01-28
Programrészvételi adatok
5. havi adatbeküldés: 2021.06.09. 10:32:52 12. havi adatbeküldés: Nem küldte be a 12. havi tényadatokat, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük! ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.04.13. 12:50:20
Státuszinformációk
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
A nyomonkövetési tevékenységünk hatékony elvégzése érdekében a vállalkozásokat különböző kategóriákba soroltuk. A kompetencia-mérés és üzleti terv értékelése alapján egy kiinduló pontszámot és kategória-besorolást kaptak a Vállalkozók. Az Ön vállalkozásának megítélését az első Projekthatékonysági jelentésben közöltük.
Az elmúlt időszakban az értékelés során az együttműködési hajlandóságot vizsgáltuk a meghirdetett online és személyes konzultációkkal kapcsolatos részvételi szándék jelzése és a tényleges részvétel alapján, illetve az e-learning kurzusok látogatását. Ezen túlmenően értékeltük az esedékes dokumentumok határidőre történő beérkezését: a Magyar Államkincstár felé az időközi beszámoló/kifizetés igénylés, az MVA Konzorcium felé a nyomonkövetési jelentés benyújtását. Amennyiben ezekben hiányosságot tapasztaltunk (nem érkezett be vagy értékelhetetlen volt), úgy pontlevonásra került sor.
A fenti szempontok alapján Ön a “BRONZ” kategóriába esett, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás indításához megfelelő szintet ért el, de a vállalkozás fenntartása és a támogatott projekt sikeres lezárása érdekében fokozott együttműködésére számítunk, különös tekintettel az adatszolgáltatási és jelentéstételi kötelezettségei terén.
Amennyiben az előző időszakhoz képest javított a pontszámán, gratulálunk Önnek, és kívánjuk, hogy a következő időszakban magasabb kategóriát tudjon lépni! A megszerzett pontjaihoz hozzáadódnak a következő időszakban hasonló módon megszerezhető pontok, és lehetősége nyílik a magasabb kategóriába lépésre.
Projekthat_1
KIEMELT SZÖVEG
2022-05-03
Programrészvételi adatok
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
82 | EZÜST Pontszámváltozás az előző jelentésben szereplőhöz képest: 3
Programrészvételi adatok
2022-05-02 21:00-kori adatok alapján:5. havi adatbeküldés: 2021.06.09. 10:32:52 12. havi adatbeküldés: Nem küldte be a 12. havi tényadatokat, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük! ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.04.13. 12:50:20 Támogatott projekt utáni szükségletfelmérés: Nem küldte be a támogatott projekt utáni szükségletfelmérés online űrlapot, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük!
Projekthat_1
KIEMELT SZÖVEG
Programrészvételi adatok
Státuszinformációk
Az Ön projektje a fenntartási időszakban van. A támogatott vállalkozást a támogatási időszakot követő naptári évben fenntartási kötelezettség terheli, amellyel kapcsolatos feladatait a következő szakaszban találja.
Következő lépések
A projekt-fenntartási időszakban már nincs beszámolási kötelezettsége.
Fenntartási időszak kötelezettségei:
– A támogatási időszak után további 12 hónapig fenntartja vállalkozását, egyéni vállalkozás esetében azt nem is szünetelteti. Ezen időszakban a főtevékenység már módosítható.
– A projekt fizikai befejezésének időpontját (a támogatási időszak utolsó napja) magában foglaló naptári évben realizált nettó (ár)bevétele, egyéni vállalkozók esetében az adóalapba beszámított bevétele eléri a minimum 1.000.000 Ft-ot.
– Amennyiben nem teljesíti a fenntartási kötelezettségeket, úgy az a teljes támogatási összeg visszafizetését vonja maga után.
(Példa: Ha a támogatási időszak 2019.09.01. – 2020.08.31., akkor a fenntartási időszak 2020.09.01 – 2021.08.31.; a projekt fizikai befejezésének időpontját magában foglaló naptári év pedig 2020., azaz 2020-ra vonatkozóan kellett teljesíteni a bevételi előírást.)
Összesített értékelés
82 | EZÜST Pontszámváltozás az előző jelentésben szereplőhöz képest: 3
Projekthat_1
2022-05-12 20:00-kori adatok alapján:5. havi adatbeküldés: 2021.06.09. 10:32:52 12. havi adatbeküldés: Nem küldte be a 12. havi tényadatokat, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük! ESZA Kimeneti adatbeküldés: 2021.04.13. 12:50:20 Támogatott projekt utáni szükségletfelmérés: Nem küldte be a támogatott projekt utáni szükségletfelmérés online űrlapot, kérjük végezze el a szükséges adatrögzítést. Köszönjük!
A projektidőszak-adatbekérés űrlapon rögzített adatok vizsgálatát elvégeztük, a vállalkozási tevékenysége a tervezett ütemben halad. A projektidőszak – adatbekérés űrlapon rögzített 12. havi adatok beérkeztek, viszont a kitöltés nem volt teljeskörű.
Fontos, hogy a kitöltéskor szerepeltesse az üzleti terve szerinti adatokat, valamint a már működő vállalkozására vonatkozó tényleges adatokat.
Javasoljuk az adatlap pontos kitöltését, hiszen csak abban az esetben tudunk valid visszajelzést adni. Elsődleges célunk, hogy a projektidőszak alatt segítsük kezdő vállalkozóinkat, és amennyiben problémájuk merül fel, arra megoldási javaslatokat tegyünk. A projektidőszak–adatbekérés űrlapon rögzített 5. havi adatokból azt a következtetést tudjuk levonni, hogy a vállalkozása a terveknek megfelelően működik, tevékenységéből származó árbevétele az üzleti tervben foglaltak szerint alakul, beavatkozásra nincs szükség.
1. Pénzügyi elemzés – Bevételi terv – Tervezett értékesítési bevételek az elkövetkező 1 évben, havi bontásban, valamint a Tényleges értékesítési bevételek az elmúlt 5. hónapban / módosított tervezett bevételek a következő 7 hónapban 5. havi jelentés esetén /havi bontásban táblázatokban a teljes 12 hónapos projekt időszakra vonatkozó bevétel adatok kitöltése szükséges!
2. Pénzügyi elemzés – Üzleti tervben meghatározott Egyéb bevételek – Támogatás összege (Ft) esetében a teljes igényelt támogatási összeget szükséges megadnia.
3. Pénzügyi elemzés – Ténylegesen realizált Egyéb bevételek – Támogatás összege (Ft) esetében az eddig kifizetett, ténylegesen kapott támogatás összegét szükséges feltüntetni.
4. Pénzügyi tervezés – Költségek, ráfordítások nem került kitöltésre.