BACSÓ ALEXANDRA EGYÉNI VÁLLALKOZÓ
Tevékenység bemutatása
812101 ÖVTJ számú – Általános épülettakarítással és iparilétesítmények és irodaházak takarításával foglalkozó KATA adózó egyéni vállalkozást szeretnék létrehozni. Az egyik fő motivációm az, hogy elismert vállalkozó legyek, büszke lehessek a munkámra, és olyan szintű bevételem legyen vállalkozóként, hogy a családomnak is megfelelő biztonságot tudjak nyújtani. Szeretnék tovább tanulni és még több szakmai ismeretet szerezni. Szakmai végzettséggel nem rendelkezem, de elvégeztem egy házvezetőnői tanfolyamot, aminek a tapasztalatait is fel tudom használni ebben szakmában, és 16 éves korom óta takarításból élek, ezt a munkát jól ismerem. 5 éves tapasztalattal és több nagy irodaház és ipari létesítmény állandó megbízott takarításával a hátam mögött biztonsággal tudom vállalni az egyéni vállalkozói munkavégzést is. Az általános takarítás mellett szőnyeg- és kárpittisztítást is vállalok. Megbízható vagyok, és nagyon ügyelek rá, hogy minden munkámat maximálisan végezzem el. Ezért nagyon szívesen dolgoztatnak velem és egyre több nagyobb céges megrendelésem is van. Igyekszem mindent pontosan megtervezni, akár a munkáról, akár a vállalkozásom alapításáról van szó. Szeretek tanulni, és igyekszem mindent megtanulni, ami a szakmai tudásomat segítheti, vagy segít a vállalkozásom vezetésében. Az általános takarítással, és ipari létesítmények és irodaházak takarításával foglalkozó egyéni vállalkozásom fő szolgáltatása a takarítás lesz, de szeretnék mellette szőnyegtisztítással és kárpittisztítással is foglalkozni, mviel nem csak céges szinten, de lakossági részről is egyre nagyobb érdeklődés és kereslet van a szőnyegtisztítás iránt. Elsősorban a vállalatoknak iroda és üzemcsarnok takarítást vállalok, mivel jelenleg is két irodaházam és egy üzemcsarnokom van, amit takarítok és vállalkozóként is engem fognak megbízni, mivel maximálisan elégedettek az eddig munkámmal. Több nagyobb létesítményt nem szeretnék egyenlőre elvállalni, inkább a fenmaradó munkidőmben a lakossági megrendeléseket teljesíteném, mivel ott is sokan keresnek és várnak rám, és ott is szeretném beiindítani a szőnyeg- és kárpittisztítási szolgáltatásaimat. Az egyik célcsoportom azok a jelenlegi munkaadóim, akiknél évek óta dolgozom, és akikkel hosszú távú szerződést szeretnék kötni a továbbiakban is. Ezek olyan irodaházakat üzemeltető vállalkozók, akiknek folyamatos takarításra van szükségük az irodák állandó tisztán tartásához, ami viszont folyton változik a kiadott irodák foglaltságától függően, ezért ehhez is alkalmazkodnom kell. Ide tartozik még az olyan üzemcsarnok, ami kisebb mérete miatt számomra is elvállalható munkát jelent és ennek napi szintű rendszerek takarítása a cél. Másik nagyobb célközönségem a lakossági megrendelések, akik szintén jelentős bevételt eredményeznek. A lakosság köréből a magasabb életszinvonalon élő családok, akik megengedhetik maguknak, hogy takarítónőt fogadjanak, vagy ahol több gyerek van és nincs idő a takarításra. Ezeknél a megrendelőimnél egyre népszerűbb a bio-takarítás, ami szintén egy bizonyos környezet tudatos szemlélettel rendelkező gazdagabb réteget jelent. Az árakat tekintve nem kívánok kilógni a sorból sem lefelé, sem felfelé, igyekszem az árakat a konkurancia áraihoz igazítani. Egyrészt a nagyobb volumenű munkák, mint az irodaház, vagy üzemcsarnok takarítás, mind szerződéshez van kötve, ami egy előre megállapított árat rögzít, ahol figyelembe kell venni a létesítmény igénybevételét, alapterületét, felhasználási módját, illetve a megrendelő által kért gyakoriságot. Ezeknek a paramétereknek a figyelembe vételével tudok megfelelő árat kalkulálni. A lakosággi megrendeléseknél minden esetben kizárólag óradíjat számítok fel, mivel a szakmában ez az elfogadott árazás, illetve abban az esetben, ha nagyobb távolságra van a kért munka, akkor kiszállási díjat is fel kell számolnom. A harmadik árazás a bio-takarítás, ami az alap takarítás árából indul ki, ami szintén óradíjas, de a felhasznált alapanyagok magasabb ára miatt ez is egy magasabb óradíjat jelent. A vállalkozásom jövjőjét úgy képzelem el, hogy az első pár évbem megszilárdítom a vállalkozásom anyagi helyzetét, minden nagyobb céges megrendelővel igyekszem hosszútávú szerződést kötni, és ezt a biztonságot, és stabilitást felhasználva egyre jobban nyitni a lakosság felé, ahol sok kisebb, de jól fizető munkát tudok vállalni. A kezdetektől tervezem a szőnyeg- és kárpittisztítás felfuttatását először a lakosság körében, majd megfelelő anyagi bevétel után a vállalati környezetben is, nagyobb, ipari berendezésekkel nyújtanám ezt a szolgáltatást. Középtávon szeretném magam képezni és mellette egy vagy két alkamazottat felvenni, hogy több nagyobb céges megrendelést is el tudjak vállalni és ezen az úton haladva hosszú távú terveimet is meg tudjam valósítani, ami egy kisebb takarító cég lenne, akik régiós szinten több városban is jelen tudnak lenni.
A vállalkozás létrehozása:
2020-11-17
A vállalkozás székhelye:
MAGYARORSZÁG, 3734 SZUHOGY, KOVÁCS UTCA 16.
A vállalkozás megalapítójának a neve:
Bacsó Alexandra
A vállalkozás adószáma:
56729315-1-25