vállalkozásalapítást jelzők aktuális száma: 1579 fő
BUKSZÁR KRISZTIÁN e.v.
Tevékenység bemutatása
829902 – M.n.s. egyéb gazdasági tevékenységet segítő szolgáltatás
Az egyéni vállakozásom fő célja napelemek, elektromos fűtésrendszerek értékesítése műszaki felmérése, magánszemélyek és vállalatok számára, illetve az
értékesített rendszerek után követése és teljes körű műszaki segítségnyújtás a telepítéssel kapcsolatban. Ebben nagy segítségemre lesz az Everest Kft., amely már
több éve reklámanyag segítségével kelti fel az érdeklődését a potenciális ügyfeleknek országos lefedettséggel. megújuló energiaforrás és villamos fűtés a fő profil.
Továbbá a vállalkozás kiemelt célja a műszaki ismeretek átadása, amellyen keresztül magánszemélyeket és cégeket segítem a napelem és a komlplex fűtési
rendszerek előnyeinek és a környezettudatosság fontosságának megismertetésével. Cél az állandó kapcsolattartás, jó ügyfélkapcsolat és az ügyfél segítése.
A napelem lakossági elterjedése egy bővülő piac Magyarországon. Szeretném elérni a legnagyobb ügyfélkört és nagyobb területi lefedettséget.Továbbá a vállakozás
kiemelt célja a műszaki ismeretek átadása amellyen keresztül magánszemélyeket és cégeket segítem a napelem és a komplex fűtési rendszerek előnyeinek és a
környezettudatosság fontosságának megismertetésével.Kezdetben egyéni vállakozóként egyedül végzem a több munkafolyamatot idővel ha a vállalkozás megkívánja
1-2 alkalmazott felvétele is terben van akik közterheit be kell majd terveznem a havi költségekbe. Későbbi célkitűzésem egy saját cég kialakítása amit az Everest kft
segítségével hozhatok létre. Nagy előrelépés lesz a kivitelezésben való részvétel. Egy jó csapat kialakítása újabb kihívásnak felel meg.
Egy olyan munkahelyet szeretnék teremteni önmagam részére, melyben rugalmasan saját időbeosztásom szerint tevékenykedhetek és hasznosíthatom tudásom.A
lakossági ügyfelek számára egy jobb és környezettudatosabb életszinvonal kialakítására törekszek, megfizethető áron.Vállalkozásommal stabil háteret szeretnék
létrehozni magam és családom részére. Az elégedett ügyfelek motiválnak.
Szeretem folyamatosan képezni magam ,az innovatív személyiségek közé tartozok, Jól kommunikálok és a munkámat precizen végzem. van bennem szervező és
kapcsolatteremtő kézség. Szeretem a kihívásokat,felismerem a lehetőségeket,kitartó vagyok és mindent megteszek a siker érdekében.
Az átlagos havi árbevételemet az első evben 600.000ft-ra becsülöm amely az első hónapokban lehet alacsonyabb is. Amennyiben a vállakozói engedély kiváltása
után az Everest kft biztosítja számomra a címeket,azonnal elkezdődik a munka, A leendő területekről havonta több mint száz érdeklődőnek a címét kapom meg akik
potenciális ügyfelek. Az Everest kft álltal végzett statisztikák szerint az eladás mértéke 20%-tól magasabb. Terveim szerint hetente 2 nap telefonon végzem a
találkozók egyeztetését, adminisztrációs munkát, és 3 nap járom az ügyfeleket autóval. 1 ügyfélnél kb 1 órát töltök. Ha az utazási időt is beleszámolom akkor hetente
15 ügyfélhez jutok el, és átlagban 3 ügyfél vásárol. Ügyfelenként 50 ezer forint jutalékot kapok.
Hetente 3ügyfél x 50.000 ft = 150.000 ft
Havonta 600.000 ft
A vállakozásomban egyelőre önmagamat szeretném foglalkoztatni. Más munkavállalót nem tervezek foglalkoztatni. Természetesen sikeres vállalkozás estén ez
változni fog. Hosszútávú céljaim egyike ez. A béremre havonta 272.250 ft jut ez éves lebontásban 3.267.000 ft. Ezt a támogatási összegből tervezem finanszírozni.
Pénzügyeim intézéséhez könyvelőt szeretnék alkalmazni, 5000 ft/ hó, amely 60.000 ft/év kiadást jelent vállalkozásomnak. További állandó költségek KATA 50.000
ft/hó ami 600.000 ft/év , helyi iparűzési adó 50.000 ft/év vagy a bevételem 2%-a. A kamarai hozzájárulás pedig 5000 ft/év
gépjármű fenntertási költség (üzemanyag, autópálya matrica, parkolás,amortizáció) kb 150.000 ft/hó azaz 1.800.000 ft/év
telefonszámla,internet: 20.000 ft/hó azaz 240.000 ft/év
nyomtatási költségek (árajánlatok,szerződések, dokumentumok): 5000 ft/hó azaz 60.000 ft/év
A szórólapok kiszórását evente kétszer szeretném végeztetni ami szintén költséggel jár. Marketingköltség (névjegykártya, szórólap) éves kiadás 600.000 ft
A vállakozás operatív tevékenysége főként Miskolc, Nyíregyháza és Debrecen környékén zajlik. A szolgáltatás nyújtásához a kezdetekben biztosan elegendő az
Everest cég segítsége. A munka adminisztratív részét is otthonomban tudom végezni, így az első hónapokban iroda bérlése sem szügséges. A munkavégzéshez
szügséges eszközökből az autó áll rendelkezésemre a többi dolgot (Laptop,telefon,számítógép,irodai asztal,szék,szekrény,nyomtató,papírok,mappák) a támogatási
összegből kívánom beszerezni.
Az órabér kiszámítása az elmúlt évek tapasztalata alpján került megállapításra. Az Everest kft, jelenleg is több hasonló értékesítői szakértővel dolgozik.
A vállalkozás létrehozása:
2021-01-01
A vállalkozás székhelye:
MAGYARORSZÁG, 3800 SZIKSZÓ, MÓRICZ ZSIGMOND ÚT 13.
A vállalkozás megalapítójának a neve:
Bukszár Krisztián
A vállalkozás adószáma:
56812330-1-25