vállalkozásalapítást jelzők aktuális száma: 1579 fő
731101 – Reklámtervezés, -készítés, -elhelyezés ÖVTJ szám alá tartozó marketingtanácsadással és direkt marketinggel foglalkozó KATA egyéni vállalkozást szeretnék létrehozni. Elsődleges motivációm természetesen az anyagi oldal, hiszen független, ismert és keresett marketing tanácsadóként és direkt marketinges szakemberként megfelelő összeget tudok keresni, hogy a vállalkozásomat és a saját jövőmet is biztonságban tudjam. Marketing felsőfokú végzettséggel rendelkezem és ezen a területen dolgozom már több, mint öt éve. Gyakorlatot szereztem marketing anyag készítése, marketing asszisztens, marketing koordinátor és csoportvezetői szinten is. Dolgoztam több cégnél marketinges pozícióban, kisebb vállalatoknál és egy nagyobb multinacionális cégcsoportnál is. Az utóbbi időben a direkt marketing felhasználási lehetősei felé fordultam és szereztem gyakorlati tapasztalatot. Könnyen és gyorsan tanulok, több idegen nyelvet is beszélek, rengeteg tapasztalatom van a marketing terén és szeretem ezt a munkát. Emellett mindig az általam kitűzött célokat tartottam szem előtt, és addig dolgoztam értrük, amíg el nem értem őket. A munkában és a tanulásban is kitartó vagyok, szeretek és a munkám miatt kell is új dolgokat tanulnom, jó kommunikációs készséggel rendelkezem és az értékesítésben is van tapasztalatom. A vállalkozásom elsősorban marketing tanácsadással és direkt marketinggel fog foglalkozni, ezért a szolgáltatásaim is ebbe a körbe fognak tartozni. Elsősorban kisebb, most induló, vagy a válság miatt problémákkal küzdő, de fejlődni kivánó céggeknek nyútok marketing tanácsadást, amit egyben a másik fő szolgáltatásommal kötök össze, vagy úgy is fogalmazhatok, hogy kapcsolt szolgáltatásként ajánlom a direkt marketinget, amivel minden vállalkozás, szinte minden szegmensben a lehető leghatékonyabban tud eljutani a potenciális célközönéségéhez. Ezek mellett végzek még konkurenci kutatást és kisebb cégek esetében arculatépítési, vagy branding/rebranding tanácsadást, hogy marketing stratégiák sokkal hatékonyabban tudjanak működni, mivel ha az alapok megfelelően vannak kialakítva, akkor hirdetések is sokkal alacsonyabb költséggel sokkal nagyobb kattintási rátát tudnak elérni, ami tulajdonképpen a direkt marketing lényege. A célcsoportom elsősorban olyan – egyenlőre – kisebb, most induló, vagy fejlődés előtt álló cégek, akinek megfelelő tőke áll rendelkezésére ahhoz, hogy megfelelő minőségű és mennyiségű marketing anyagot tudjon készíttetni, és akik átlatják a reklámok és a marketing, a brandépítés, az egyedi arculat kialakításának a fontossságát. és hajlandók költeni is rá. Ez a célcsoportom rövid távon a régióban üzemelő cégekből tevődik össze, viszont hosszabb távon szeretnék országos ismertséget és ügyfélkört elérni a folyamatos fejlődés érdekében. Egy másik célcsoporttal is számolok, akik egyre nagyobb bevételt jelentenek – velük is rövid és hosszú távon is számolni tudok. Azok a cégek tartoznak ebbe a célcsoportban, akik a jelenlegi válság hatására nehezebb helyzetbe kerültek, csökkent a bevételük, de még látnak reményt a fejlődésre és úgynevezett válságmendzsmentre, válságtanácsadásra van szükség. Több ilyen válságba került cégen sikerült a közelmúltban segítenem. Az árazás tekintetében is fontos a konkurencia kutatás, mivel minél jobb ár/teljesítmény mutatóval tudok dolgozni, annál több ügyfelem lesz, és annál könnyebb lesz az értékesítés az új ügyfelek felé a referenciák tekintetében is. Mivel olyan munkáról van szó, amiben a minőségi munkát végző és megfelelő tapasztalattal bíró szakember kevés, ezért a munkadíjat nem kell alacsonyan tartani. Úgy tervezem bepozicionálni a vállalkozásom árazását, hogy jóval a fővárosi árak alatt legyenek a szolgáltatásaim árai, de a régiós árak felett legyek egy kicsivel, jelezve egyrészt az igénybevett szolgáltatás várható minőségét, másrészt az a gyakorlati és szakmai tudást, illetve referenciahalmazt, amit az ügyfél ezért az árért kap. A szolgáltatások ára minden esetben óradíjas, függetlenül, hogy valóban csak pár órás tanácsadásról, vagy akár komplett brandépítésről és arculattervezésről van szó. Többféle célt tudok megfogalmazni magam és a vállalkozásom számára. Rövidtávon az elsődleges célom, hogy olyan visszatérő/állandó törzsügyfél kört alakítsak ki, akik folyamatosan dolgoztatnak velem, illetve állandóan, éves szinten velem készítessék el a szükséges marketing stratégiájukat, illetve ezt egy állandó jelenlétet igénylő direkt marketing szolgáltatással egészítsék ki. Ez után, a középtávú terveimet tekintve, szeretném magam több olyan munkatrással – grafikus, seo szakember, PR szöveg író – körülvenni, akikkel folyamatosan együtt dolgozva egy nagyobb és sikeresebb céget tudok felépíteni, hogy az ügyfélkörünket is nagyobb és sikeresebb cégekből tudjuk felépíteni. Hosszú távon egy országos lefedettségű ügyfelekkel rendelekző komplett marketing tanácsadó és marketing gyártó céget szeretnék létrehozni, ahol több multinacionális ügyfelet is ki tudunk szolgálni megfelelő minőségben.
2020-11-17
MAGYARORSZÁG, 8300 TAPOLCA, KAZINCZY TÉR 1/904.
Tóth Georgina
56729645-1-39