vállalkozásalapítást jelzők aktuális száma: 1579 fő
821101 – Összetett adminisztratív szolgáltatás – Bérügyintező + Társadalombiztosítási ügyintéző szolgáltatásokra alapozva szeretnék KATA adózás alá eső egyéni vállalkozást indítani. Független adminisztrációs ügyintézőként két féle szolgáltatást tudok magas szinten nyújtani: a bérszámfejtést és tb ügyintzését, illetve az adatrögzítést. A vállalkozásomban szeretnék sikeres lenni és megfelelő anyagi helyzetet teremteni a jövőben. Irodai adminisztráció területén van nagy gyakorlatom, már több, mint 6 éve ezen a területen dolgozom. Amióta megszereztem a bérügyintéző és később a társadalombiztosítási ügyintéző tanfolyamokat, azóta folyamatosan könyvelő és pályázatíró irodáknak dolgozom, ahol nagyon keresett munkaerő lettem. A két nagy, országos hálózattal rendelkező pályázatíró irodának pedig folyamatos adatrögzítést és adminisztrációs munkát végzek online home office formájában, ami nagyon előnyős a munkaadók számára. Az egyéni vállalkozásomban alapvetően két fő szolgáltatást szeretnék nyújtani. Az egyik szolgáltatás főleg a könyvelőirodáknak és kisebb cégeknek, egyéni vállalkozóknak szóló bérszámfejtés és társadalombiztosítási ügyintézés, ahol ezen kívül még természetesen komolyabb adatrögzítési feladatokat is el tudok látni, mivel magas szintű számítástechnikai ismeretekkel és ECDL vizsgával is rendelkezem, és a könyvelő programokat és navos felületeket is jól ismerem. A másik szolgáltatásom, amire szintén nagy igény van, a pályázatírói irodáknak nyújtott adatrögzítés és adminisztráció, mely egyrészt online, home office keretében végezhető, ami nagyon előnyös és biztonságos jelenleg mind a munkaadónak, mind nekem, és mellette folymatosan végezhető kötetlen munkaidőben, csak a kijelölt határidőket és mérföldköveket kell betartani. Az elsődleges célcsoportom azok a könyvelő irodák, akik több nagyobb cégnek végeznek bérszámfejtést és külső munkaerőre van szükségük, akire nem csak havonat egy-két napot, de akár hosszabb időre is tud számítani, és nem csak a bérszámfejtés, de más egyéb könyveléstechnikai feladatokat is el kell látni, az adatrögzítéstől kezdve az egyéb más adminisztratív feladatokig. Ide tartoznak még a pályázatíró irodák is, akiknek szintén magas szintű számítástechnikai ismeretekkel és pályázatírói tapasztalattal rendelkező online munkát végezni tudó munkaerőre van szükségük, akár folyamatos jelleggel is. A másik célcsoportom a kisebb cégek és vállalaltok, egyéni vállalkozók, akiknek bérszámfejtésre, tb ügyintézésre van szükségük, egyéb más adatrögzítés és irodai adminisztrációs feladatok mellett, főleg a számlák könyvelése terén. Ebből a két célcsoportból biztonsággal fel tudom építeni a szükséges ügyfélkörömet. A konkurencia alapos feltérképezése után jobban meg ismertem a szolgáltatásaikat és az áraikat is, és ezen információk segítségével könyebben ki tudom alakítani az én áraimat és pontosabban tudom követni a piaci mozgásokat és árváltozásokat is. Az árak kialakításánál figyelembe tudom és kell is vennem a korábban használt, és az ügyfeleim által elfogadott árakat is, amiktől egyéni vállalkozóként nem nagyon térhetek el az első években. De mivel az évi 10%-os áremelés a konkurencia esetében is elfogadott, ezért ezt a fajta áremelést éves szinten én is alkalmazni fogom már a vállalkozásom első négy évében is. Az árak ebben a szakmában két félék lehetnek, vagy óradíjas elszámolást tudok kiszámlázni, ha kisebb munkáról vagy rövidebb időszakról van szó, vagy pedig napidíjas árazát követek, ha hosszabb ideig tartó nagyobb megrendelésről van szó. A hosszabb folyamatos munkák és szerződések esetében is napidíjas elszámolást alkalmazok, de kedvezményes árral számolva. Az egyéni vállalkozásom első éveiben a kialakult ügyfélkörömet szeretném tovább bővíteni és a lehető legtöbb lehetőséget kihasználni, hogy a tudásomat tovább bővítsem és az ügyfeleimet még magasabb szinten tudjam kiszolgálni. Középtávon szeretnék egy vagy két alkalmazottat felvenni, akikkel még komolyabb cégeknek is tudunk dolgozni, illetve szeretném megszerezni a mérlegképes könyvelő végzettséget, amivel komplett könyvelés tudok majd végezni. Hosszútávú terveim között elsőként az szerepel, hogy egy több alkalmazottat foglalkoztató könyvelő irodát tudjak működtetni, ami régiós szinten elismert minőséget tud nyújtani.Az első évben havi 493000 Ft bevételre számítok a bérszámfejtés, adatrögzítés és pályázatírás szolgáltatásokból. Majd a következő években 6504000 Ft, 7154000 Ft és 7870000 Ft bevételt tervezek, amiket évi 10%-os bevétel növekedéssel szeretnék elérni. A vállalkozás indításához az adminisztráció területén szükségem van a megfelelő gépekre, és eszközökre, de az iroda a saját tulajdonomban van, és a berendezést már megvásároltam és a saját üzleti weboldallal is rendlekezem. A következő eszközökett a támogatás keretőből kívánom finanszírozni: laptop, asztali számítógép, nyomtató, monitor, mobiltelefon, tablet. A támogatás fenmaradó részét a vállalkozás egyéb havi felmerülő költségeire kívánom fordítani.
2020-11-16
MAGYARORSZÁG, 3721 DÖVÉNY, DÓZSA GYÖRGY UTCA 33.
Révész Viktória
56728156-1-25